september 24, 2006

Tid til seriøsitet..

Så, nu har jeg "smidt hvalpefedtet", "raset ud", "kogt mine hjerneceller over", og brainstormet alt hvad jeg formåede, af vilde sære ideer. Men nu er det blevet tid til noget dokumentsøgning.

Jeg har stadig ikke 100% styr på hvad jeg vil skrive om, dvs. jeg har ingen problemformulering endnu. Men jeg har netop læst mine gamle noter fra 4. semester igennem, og har nu en ide om hvad jeg skal gøre for at få et overblik over de problemstillinger jeg synes er relevante, og hvilken litteratur jeg nogenlunde vil arbejde med. Min indgangsvinkel bliver derfor:

  1. Er den funde litteratur interessant, så er den relevant for min opgave
  2. Er den funde litterater læst før OG interessant, er den super relevant :)

Jeg tror jeg vil poste mine "fund" af literatur både her, men også på en littereraturliste på min twiki-side.

Håber jeg finder noget ..

2 kommentarer:

Jenni sagde ...

Jo, vi ses på jura lab kl. 10 jenni

Jenni sagde ...

Appropå, vores tur på jura lab, så havde jeg helt glemt at søge lit. på vores eget fagbibliotek hahaha så nu sender jeg altså ideen videre.